martes, 1 de noviembre de 2011

BANKSY, sistemari iseka!



OSO GOGOKO DUT ARTISTA HAU, ETA BEREZIKI GRAFFITI HAU!
Zuekin konpartitu nahi nuen!



                    Keep your coins, I want change.....!!

Ingelesez egindako hitzen joko bat da: "change" gaztelerazko "cambio" esan nahi du, hau da, "cambio" aldaketa bezala adierazi egin nahi du gure Banksy-k bere graffitian, hala ere, eskale bat margotu egin du "cambio" diru xehe eskatzen ariko balitz bezala agertuz.


HAUXE NAHI DUT NIK!! ....ALDAKETA!!  Dirua beharrezkoa al da beti honetarako?

Aldaketa hezkuntzan, aldaketa munduko ekonomia banaketan, aldaketa biolentzian,....aldaketa bat jaso behar duten hainbat gai global daude! Baina guk, pertsonok, egunerokotasuneko ekintzetan ere eragina dugu hain zabalak dire gai hauetan! Askotan hain gogo handiak ditugu aldaketa berehalakoa izateko, non ahaztu egiten dugun gertatzen zaizkigun gauza txikiak ere aldaketa handiago batean eragina izan dezaketela!

                                                  Guztion artean zerbait egin dezakegu!



3 comentarios:

  1. Lara, benetan munduan aldaketa bat nahi baduzu begiratu nire OINEZKU izeneko sarrera eta gustatuko zaizu!
    Muxu bat eta animo blogarekin momentuz oso polita daukzula!

    ResponderEliminar